tele.me: the front page of Telegram communities

Chat record

Tayfun terak
10:5:42

Gönderdiğim şekildedir

Murat TK
10:5:55

Evet CryptoVip Sayesinde Hem. L7 hemde Nixfor'dan çok güzel kazanıyoruz👏

Selçuk Yılmaz
10:6:13

Arkadaşlar çevrenizde maddi durumu kötü olan işitme engelli ve cihaza ihtiyacı olan 12 yaşını aşmamış çocuk tanıdığınız varsa çocuklar için ücretsiz işitme cihazı temin edilecektir.Detaylı bilgi için: Merve Hanım0539 684 6013Diğer arkadaş gruplarınızda da paylaşın ne kadar çok paylaşılırsa o kadar çok yardım ulaşır..

Murat Öz
11:29:52

👏👏👍

namık kemalin çok sevdiğim bi sözü vardır

Cihan Y
11:41:13

Nixfor pek guvenilir durmuyor acikcasi. 365 gun anlasilan kontratta 30 gun sonra parami cekebilirmiyim istemezsem

Cihan Y
11:44:21

Nixforun arkasindaki kim? Ne kadar guvenilir?

Akif İnan
11:49:35

İşte siz sorguladığımız için kaybediyorsunuz. Cryptovipin iki yıldır nasıl bize servet kazandırdığını bilmiyormusunuz. Halil hoca murad hoca yaş tahtaya basarlarmı hiç

Cihan Y
11:53:12

Valla benim kaybettigim yok. Sen ciftlik bank gibi aglarsan bi kac ay sonra karismam. Boyle bilinmedik networklere yuklu meblalar yatiriyorsan bol sanslar. Umarim 5 vakit namaz kiliyosundur.

Arkadaşlar, kriptopara sektörü zaten risk içeren bir platform. Fakat , CryptoVip in süzgecinden ve yapılan ciddi araştırmaların ardından riskin minimize edilmiş projeleri karşısınızda bulursunuz ve gerekli talimat ve uyarılara dikkat edildiği zaman da ciddi paralar kazanabilirsiniz. Gerek Murat hocam, gerekse adaşım Halil hocam, özveri ve hassasiyetle çalışmalarını bizimle paylaşıyorlar.

🔶CryptoVip🔶
12:4:29

🔴 İnsanların moralini bozacak karamsarlığa sürükleyecek her türlü negatif yazılar tarafımızca silinmektedir. CryptoVip kaybettirmek için değil sizlere kazandırmak için çaba ve gayret sarf etmektedir ve bu konuda başarılıdır. Burada olumsuzluklara yer vermeyelim.

Kesinlikle katılıyorum 👍👏👏

ING Bank'ın son araştırmasına göre kripto paraların geleceğine en çok inanan ülke Türkiye. Araştırma İngilizce.

Mhk 3402
14:25:44
Photo
Süleyman
16:2:38

Saadet zinciri grubu mu burasi👩‍👧

Mehmet Ali SARICA
16:18:20

O yüzden dibin dibine doğru gidiyor desenize 😀

Anonymouse joined the group
Volkan Kars
21:7:1

https:// digitalassetsprogram.c om/?ref=Sloves_charlie

Volkan Kars
21:7:10

Arkadaşlar bu site güvenilirmi yardım edermisiniz

halilakdere
21:10:54
Photo
Turan Yigit
21:25:15
Photo
Anonymouse joined the group
Kimberley clark
6:1:0

l7 tradeyi özel den anlatabilirmisiniz . Ben arbinanceye uyeyim . hangisi daha iyi karar vermem lazım sanırım. gruba yazmayın lütfen. çok takip edemiyorum . özele yazın.

Mustafa Ünal
6:3:23

İkiside riskli. Riski göze alan girer. Bunda karar veremeyecek ne var? İkisinde de paranın kontrolü bizde değil.

Ufuk Senal
6:7:15

Alt sezonu da yalan artık. Daha Btc yi bile toparlamıyorlar. Fed faiz indirdi Btc artmalıyken düştü. Btc de bile böyleyse altların işi çok zor bence. Sec başvurusu yine geri çekildi. Sec başkanı açıklama yaptı Btc nin büyük borsalara girişi için öncelikle daha fazla regule olması şart. Çünkü btc nin hala manipüle edilebilir düşebilen ve fiyatının değişebilirliğinden dolayı şu an yeterince güvenli yatırım saklama aracı olmadığını dile getirdi. Adam haklı yarın 3k dolara düşebilir. Katılıyorum. Zaten ben zamanında Btc ye bu nedenle global scam demiştim hala bu özelliği devam ediyor. Regule olursa scamlıktan çıkabilir. Tabi bunlar benim görüşlerim.

Mehmet
7:8:34

Nixsforda varmısıniz

Anonymouse joined the group
Anonymouse joined the group
Anonymouse joined the group
halilakdere
9:44:51
Photo

👏👏👍

Anonymouse joined the group
Anonymouse joined the group
Anonymouse joined the group
Anonymouse joined the group
Anonymouse joined the group
Anonymouse joined the group
Anonymouse joined the group
Anonymouse joined the group
Kyle Richards
12:27:50

Hello guys

Mehmet ARIÇ
12:53:28

Free gruba bir arkadaşı davet etmek istiyorum bunu nasıl yapabilirim

Mehmet ARIÇ
12:54:21

Teşekkür ederim halil bey

Anonymouse joined the group
Anonymouse joined the group
Anonymouse joined the group

Merhaba arkadaşlar bir şey sormak istiyorum

L7 neden hesapları banlıyor?

Hsn Serinkn
13:18:26

Birden fazla hesap açtığınızı tespit ederlerse banlıyırlarmış

Hsn Serinkn
13:18:46

Gecen hafta Halil bey uyarmıştı

Ödemeleri durdurdular mı?

Kazan |
13:47:25

kim ekledi

Hadi gerçekten ödemeler mi durdu ?

Anonymouse joined the group
halilakdere
13:50:41

L7 ödemelerinde sorun yok. Arkadaşımız 1 dakika önce çekim yaptı ve hesabına ETH düştü. SS istedim. Paylaşırım şimdi.

Peki hocam ip problemine takılmayan hesaplarda banlanmış

halilakdere
13:52:11
Photo
halilakdere
13:52:18
Photo
halilakdere
13:52:39

48 geçe çekim anında onaylandı. 49 geçe hesapta

halilakdere
13:53:6

🔴 İnsanların moralini bozacak karamsarlığa sürükleyecek her türlü negatif yazılar tarafımızca silinmektedir. CryptoVip kaybettirmek için değil sizlere kazandırmak için çaba ve gayret sarf etmektedir ve bu konuda başarılıdır. Burada olumsuzluklara yer vermeyelim.

Murat TK
13:54:8

İyi ki Sizinlenyim👍👏

Alimat Hazzan
13:57:24

cehennem

Harun Reşid
14:8:59

Peki tek hesabımız varsa herhangi bir şekilde ban söz konusu mu?

samet demirden
14:20:47

L7 trade şuan En iyi Arirtibaj sitemimi başka varmı acaba

Murat Öz
14:21:33

👍👏👏👏

Kimberley clark
16:21:9

Benim bildiğim bir tane daha var . Ama hangisi daha iyi tartışılır.

Anonymouse joined the group
serkan
16:28:24
Photo
Anonymouse joined the group
Anonymouse joined the group
Anonymouse joined the group
halilakdere
17:39:8
Photo
Yunus Aslan
17:40:43

Benim üstat 1 eth lik hesap

aynı pc de 2 yada 3 hesap farklı kişilere açsam sorun olur mu arkadaşlar l7 de.

Murat G
17:44:41

Evet hepinizin hesabı banlanır

Murat TK
17:45:11

👏🏻👏🏻Süpersiniz Hocam,CryptoVip Farkı

Oktay Delikkaya
18:25:25

Banlanirsin sakasi yok bunlarin farkli api ile bile girmeye izin vermiyolar kendi hesabina

arakadaşlar önemli bir bilgi paylaşıyorum. daha önce kyc için belgeleri yükldedikten ortalama 20 dk sonra üyelik oyanlanırdı L7.

şimdi yüklenen belegeye bakmaksızın anında onaylıyor

Cemal
19:0:6

dahası yanlışlıkla sadece kimlik arkasını yükledim

Cemal
19:0:29

ön kısmı ve adresi yüklemek için dosya seçe basacağıma kaydete bastım yanlışlıkla

Cemal
19:0:34

onu bile onayladı

samet demirden
19:3:57

Ben şimdi evde Wifi bağlanıyorum işyerinde kendi netim ile sorun olurmu sizce?

samet demirden
19:4:6

20 gün oldu bi sorun çıkmadı ama

serkan
21:27:36

C

Yuksel A
23:31:33

Kaldiraclilari patlatmak icin olabilir mi

Mustafa Ünal
0:25:13

Varım

Mehmet
5:6:50

Oneriyormusun

Anonymouse joined the group
Anonymouse joined the group
Anonymouse joined the group
Anonymouse joined the group
Anonymouse joined the group
Anonymouse joined the group
Anonymouse joined the group
Anonymouse joined the group